středa 4. ledna 2012

A je to venku! ;-)

aneb, kam až jsem schopná zajít kvůli dětem?...

Asi tak před 1-2 týdny za mnou Vampír přišel s tím, že se mu kýve zub. Já mu vysvětlila, jak to s těma zubama vlastně je a přemýšlela, že na to má ještě čas. Ukázal, který zuby to je a já zjistila, že se vůbec nekýval... No samozřejmě ukázal na ten vedle než měl ;-). Přesvědčila jsem ho, že se spletl a uzavřela kapitolu.


Za pár dnů přišel ale zas a mezitím jsem si i všimla, jak pořád něco honí v puse. Jojo, tentokrát jsem šáhla na ten správný.... jednička vlevo dole (nebo vpravo? jak ono se to počítá?... na mé pravé straně, když stojím naproti němu ;-)) Pokračovalo vysvětlování, upadlo pár slz a kapitola byla znovu uzavřena.


Až dnes, jak už to tak bývá, blbnuli jsme s dětmi a lup! zub se najednou válí na podlaze... Vzhledem k náladě, se žádný brek nekonal a jen vážná tvář a u mě na tváři pořád smích. Gratulace, že zub vypadl a že si ho schováme... No samozřejmě, že někdo z příbuzenstva už stačil Vampírovi natlačit do hlavy blábol o zoubkové víle ;-)... (abyste pochopili, já tyhle věci nepodporuju, protože naše dítě pragmatik má pak spoustu naprosto "na hřebíkovou hlavičku padnoucí" dotazů a já nemam ráda lhaní ani sílu na vymýšlení, proč by to tak mohlo být). Takže následně Vampírovo rozhodnutí, že zub poputuje pod polštář.


Šli jsme ho umýt do koupelny a Sluníček se samozřejmě také musel jít podívat. Jak se tam tak tlačil mezi nás, klepnul mi hlavou do lokte a milý zoubek se přesně trefil s cinknutím do odpadu ;-).... Já teda vysmátá, Vampír, docela taky a Sluníček nechápal.... A teď to začalo! Upletla jsem si na sebe bič ve smyslu, že rozeberem sifon.


No hrabala jsem se beznadějně v těch -píp-, všichni, co byli v koupelně, mě velmi rychle opustili a já strávila "příjemnou" čtvrthodinku prohrabování. Ale světe div se!!!! zub jsem našla!!! Vítězoslavně jsem ho velmi opatrně umyla a už trůní pod polštářem v krabičce. Ráno tam bude i v té krabičce, ale pro potěšení mam připraveného plyšáka ;-)..


A víte co je na tom nejhorší?... Že Vampír ani nechtěl, abych do toho odpadu lezla, bylo mu to naprosto jedno... já sama se upíchla do prohrabování se v ...bleeee....


A kam jste schopni zajít vy? ... a dobrovolně! :-D :-D

4 komentáře:

  1. :-D jejda,tak to gratuluju

    OdpovědětVymazat
  2. no to mas u mne pochvalu, ja bych to udelala asi taky. A pod polstarem se pak vymeni za penizek? Nas to teprv ceka..

    OdpovědětVymazat
  3. Jj, měl by se vyměnit za penízek. My ho ale neměnili a nechali ho tam. Ráno dostal ode mě za odvahu plyšáka (a taky pro jistotu, protože jsem nevěděla, jak zareaguje na to, že se nic nestalo, i když tomu nevěřil :-D)... No kocour Zoubek s ním spí v posteli do teď a je to takovej strážce při nemocích :-)))

    OdpovědětVymazat